שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
אבל מה עם גילה
Replying to @netanyahu
PRAYING FOR YOU HERE IN USA .......
Replying to @netanyahu
לך, פשוט לך. להודו, לאן שבא לך, רק לך!
1
2
Replying to @netanyahu
ומה עם לפטר את גילה גמליאל?
Replying to @netanyahu
שוחחת עם גמליאל? פיטרת אותה? מה ראש ממשלת הודו עכשיו?! מנותק.
Replying to @netanyahu
ביבי, איך ביאסת ואיכזבת 😟
Replying to @netanyahu
בטוח שאל אותך איך אתה מצליח ככה מעולה...
Replying to @netanyahu
החללית שלך התנתקה לגמרי מספינת האם
Replying to @netanyahu
תפטר את גילה.