שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
העיקר אתה מתעסק במה שחשוב עכשיו. לך כבר מושחת
Replying to @netanyahu
מעולה, השרה גמליאל יכולה לסייע בגדול.
Replying to @netanyahu
לוזר נכשלת בגדול לך תן לאחרים לתקן את מה ששברת
לך, טייל איתו יחף על חוף הים את תוך השקיעה....תהנו. רק תלך כברררררררררר
Replying to @netanyahu
אתה משעמם אותנו. שוחד מרמה והפרת אמונים
Replying to @netanyahu
מציע שברוח זו תשלח לשם את גילה גמליאל.
Replying to @netanyahu
נתת לו כמה טיפים לטיפול יעיל במחלה או ששלחת אותו להתייעץ עם טרמפ?
Replying to @netanyahu
מתי אתה מתפטר?
Replying to @netanyahu
מציע לך לדבר עם ידידתך השרה להגנת הסביבה