שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
מה עמדתו בנושא המשך העסקתה של השרה גמליאל?
Replying to @netanyahu
מה מודי, מה?!?!? ראית מה קורה באשדוד??? אלפים משתתפים בלוויה... אבסורד... ואתה חושב שציוצים על הודו זה רלוונטי, אתה והחבורת פינגווינים המרופדים בכספי המיסים שלי
Replying to @netanyahu
עדיף שתשתף פעולה עם גמזו וכחול לבן ..אהה אופס מאוחר מדי..כבר הבאת את הקטסטרופה
Replying to @netanyahu
π∆√π~π√
Replying to @netanyahu
שוחחת כבר עם השרה להגנת הסביבה? כי היא יותר רלוונטית כרגע
Replying to @netanyahu
למה נתבג סגור?? למה לסגור מה שלא עושה נזק??? תן לאנשים לצאת זה לא בסדר זה לא מעלה תחלואה פעם אחרונה שאני מצביע לך
Replying to @netanyahu
לא מצביע לך יותר! עובר לבנט נמאס שנתבג סגורררררר
Replying to @netanyahu
למה לסגור את נתבג למשך כזה הרבה זמן?? זה שיגעון לא מצביע לך יותר עכשיו כבר אין תירוצים