שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
חתיכת אידיוט. מה יש לך ללמד מישהו אחר מלבד כיצד להפוך את הארץ למחזיקת שיא גינס בקצב הדבקה ליום למליון? נכשלת בכל מה שנגעת. אתנ נסחט על ידי פושעת פסיכופתית מורשעת ואייטולות ולא מתפקד. בגללך מתים מאות ישראלים ברשלנות פושעת וזלזול משווע. חלאה!
Replying to @netanyahu
בלבולי המוח והשקרים מי מאמין לך? אופיום להמונים.
Replying to @netanyahu
ביבי - נראה לך שאת מישהו זה מעניין? אולי לקופים שלך!! לא מאמינים לך התרגלנו לאמירות שלך ולשקרים. אל תטרח, מספיק פעם בשבוע, מיותר כל יום. אתה טוען שאתה עובד קשה, תרגע, תנוח מהציוצים.
1
Replying to @netanyahu
דיברת עם גילה?
2
Replying to @netanyahu
הכי חשוב,האם הודעת לו מתי את מתפטר. נמאסת על יותר מחצי עם. הכנסת היא לא עיר מקלט לנאשמים ועבריינים. אתה זוכר מה ארדן אמר לאולמרט ב-2008? קבל תזכורת.
1
Replying to @netanyahu
שקרן, אתה לא מסוגל לטפל בבני ברק אז לסייע להודו ?. בחייך די עם השטויות.
1
Replying to @netanyahu
.את מי מעניין ראש ממשלת הודו.? טפל בחולים שלנו !!
Replying to @netanyahu
את מי מעניין ראש ממשלת הודו???
Replying to @netanyahu
עם גילה גמליאל שוחחת?