שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
אתה דף מסרים שחוק, תלוש. בבקשה אל תלך. הישאר ועמוד למשפט. הישאר וראה נכוחה את מעלליך. הישאר כי אחרת (וכרגיל ) תפיל את האשמה על אחרים. אל תלך, כי האזרחים דורשים את עלבונם. תישאר ותהיי נוכח מול מפלתך. אל תלך, כי עוד משפט ממתין לך. אל תלך, כי אתה עוד חושב שיש לך השגים לקצור. אל תלך.
1
Replying to @netanyahu
היי תוכי ניתוקי. תתחבר לעמך שלך.
5.10.95, היום לפני 25 שנה מזכיר לנו ש: 1. לא תמיד היית נגד הפגנות 2. לא תמיד קראת למפגינים אנרכיסטים 3. לא תמיד חשבת שראש ממשלה מחליפים רק בקלפי. @netanyahu לך ניתאי, לך ואל תחזור!
Replying to @netanyahu
אתמי זה מעניין עכשיו?הודו .אנחנו בסגר כלואים בכלא מה הודו עכשיו??
Replying to @netanyahu
בלי שטיקים ובלי טריקים ובלי ספינים.תיסע אליו שרה צריכה כביסה
Replying to @netanyahu
תגיבגיב על גילה גמליאל .. תגיב על הלוויה באשדוד .. מה אתה מחרטט 🤮🤮
1
Replying to @netanyahu
הוא דיבר איתך כדי ללמוד איזה טעויות לא לעשות. התחלת כבר לארוז?
Replying to @netanyahu
איזה כיף אבא! עם משטרת אשדוד דברת? יודע מה הולך שם? ומה שלום גילה? נעלמה לנו ..
1
Replying to @netanyahu
לא מעניין, לך כבר!!!! לך!!!
Replying to @netanyahu
אתה עוד פה? את גילה גמליאל עוד לא פיטרת? #לך
2
1