שוחחתי כעת עם ידידי ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי וסיכמנו להמשיך ולקדם את שיתוף הפעולה בין המדינות בתחום המאבק בנגיף הקורונה, בדגש על שיתוף פעולה טכנולוגי ובדיקות

Oct 5, 2020 · 11:57 AM UTC

511
316
52
2,976
בנוסף החלטנו לקיים כנס דיגיטלי לחדשנות בתחום האנרגיה הסולארית, כדי להביא יחד לפתרונות זולים יותר שיועילו לכלכלות שתי המדינות והעולם כולו.
70
91
1,062
Replying to @netanyahu
לא לא.. הדגש הוא שהוא ידידך. לא ידיד אמת של ישראל אלא רק ידידך שלך. בטח אם אתה לא תהיה אז גם הידיד שלך לא יהיה. לך.
2
Replying to @netanyahu
אתה מתאים לשותפיך החרדים והם מתאימים לך. כולכם שונאים את העם בישראל.
Replying to @netanyahu
אוהבת אותך אבל כאב לי לראות שצוחקים על הסגר שלך בפוקס היום
Replying to @netanyahu
ועם השרה שלך דיברת??? מפלגה של מושחתים!
Replying to @netanyahu
מה עם תמונה של המכתב פיטורים שברגע זה נשלח לגילה גמליאל?
2
Replying to @netanyahu
מה יש לו ללמוד ממך,אינך אלא כשלון מוחלט
1
Replying to @netanyahu
חרדים חוליגנים,להפעיל כנגדם מכתזיות ולפזרם לכל הרוחות....ואם לא יסתייע,נשוב בהמונינו לבלפור
1
Replying to @netanyahu
זה מה שאתה מספר לנו? תספר איך טיפלת בקורונה ב- 24 השעות האחרונות, אמרת שאתה 24/7 רק בקורונה. למי אכפת מה ידידך מהודו אומר? ואגב, כמה ראשי מדינות טלפנו עד היום לשאול אותך איך הצלחת להגיע לסגר שני?
1