אם נפעל ביחד ננצח את הקורונה. אנו עובדים מסביב לשעון כדי שנצליח. זה הזמן לכולנו - להתאחד כדי שיחד ננצח! 🇮🇱

Oct 4, 2020 · 4:45 PM UTC

1,198
300
51
2,511
0
Replying to @netanyahu
לא מאמינים לך. מושחת.
30
איזה אף יש לך פינוקיו
1
Replying to @netanyahu
ראש וממשלה ובכלל כל מנהל שלא יודע לקבל אחריות גם על הכשלונות, אין לו צידוק מוסרי לקבל החלטות על אנשים אחרים בכלל. זה קרה איתך בשתי המלחמות מול חמאס, שהשפיל את מדינת ישראל, חירב את הכלכלה (המלחמה הארוכה ביותר בתולדותנו) והרג מאות מבנינו וזה קורה עוד הפעם עכשיו. תתבייש.
1
2
Replying to @netanyahu
יאללה שהאזרחים הטובים יתאחדו עם האנרכיסטים מפיצי המחלות!
1
34
Replying to @netanyahu
מסית לאלימות, אשם בפלילים, מפלג את העם, המקום שלך זה לא בבלפור המקום שלך זה ספסל הנאשמים
3
1
32
Replying to @netanyahu
צודק מר נתניהו חייב להיות סוף לשמאלנים האנרכיסטים העלובים. הרי אם אנו כולנו בימין נצא להפגנות להגן על הדמוקרטיה ועל ראש ממשלתנו.ואז נראה מה יעשו פורעי החוק.תבין אנו שומרים ונזהרים בגלל הקורונה.בנט מסית וחייבים להעמיגו במקומו הרס את הציונות הדתית.עלוב נפש.קנאי חמום מוח ומסית.
11
3
Replying to @netanyahu
או. בשעה טובה. חזרת לצייץ...מעניין אם בכלא תוכל לצייץ..
1
Replying to @netanyahu
הנחיות הסגר הפוליטי הן לטובתך בלבד! בטח לא לטובתנו. שחרר את הכיסא ולך להישפט ואם אתה באמת זכאי (בשונה מאריה דרעי שר הפנים שמינית) אתה יותר ממוזמן לחזור לפוליטיקה. אישית הייתי ממליצה שתצא לפנסיה ותטפל בבעיות המשפחתיות הקשות בביתך. חג שמח ויחי הדמוקרטיה
5