אם נפעל ביחד ננצח את הקורונה. אנו עובדים מסביב לשעון כדי שנצליח. זה הזמן לכולנו - להתאחד כדי שיחד ננצח! 🇮🇱

Oct 4, 2020 · 4:45 PM UTC

1,198
300
51
2,511
0
Replying to @netanyahu
דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה, דיקטטורה..... שוחד מרמה והפרת אמונים!!! נמשיך הפגין, ולא נוותר עד שתעוף לנו מהחיים!!!
1
12
Replying to @netanyahu
אנחנו לא נתגבר על הקורונה כשיש נאשם בפלילים שמנהיג את המדינה. נאשם בשוחד. מרמה. והפרת אמונים. שכל ההחלטות שלו מתקבלות רק כדי לשפר את מעמדו האישי, גם אם הן פוגעות במדינה ובאזרחים. חשבת שהצלחת לעצור את ההפגנות? טעית! לך!
4
14
Replying to @netanyahu
אם אפשר להוסיף, נתאחד כולנו נגד מי שרוצים שהמנהיג הגדול ביותר!!!!! ילך, אנחנו אומרים הם ילכו!!!!! אתה תישאר!!!!! בעזרת השם נעשה ונצליח.
1
3
Replying to @netanyahu
1
28
Replying to @netanyahu
זה הזמן שלך למות חתיכת דיקטטטור מסריח !! סופו של כל רודן בסופו של דבר מגיע !!! 😡😡😡😡 אמן אמן תחלה בקורונה , בסרטן , בכל דבר רק שיחמוק אותך מקיומנו חתיכת שרמוטה בן אלף זונות !!!! אתה הסרטן של המדינה הזאת !!! 😡😡😡
5
3
Replying to @netanyahu
פשששששש,איזה ממלכתיות,חברה אפשר להפסיק עם ההפגנות,הוא השתנה
1
34
Replying to @netanyahu
לך כבר יא דיבוק. לך, לך, לך!!! הרגת! חיסלת! השמדת את כל החברה כאן. לך. ואל תחזור.
4
Replying to @netanyahu
כבר אי אפשר לעבוד ביחד, אתה פסול. אפשר לעבוד עם כל אחד אחר אך לא עם אחד כמוך. אתה שקרן, לא אמין, סכסכן, סבוטור. תתפטר, לך כבר הביתה, תשחרר לעם ישראל את החמצן.
5
Replying to @netanyahu
המועד היה לפני חצי שנה !!! לא עשית כלום !! מערכת הבריאות נכשלת !! הכלכלה קורסת !!! קרוב למיליון מובטלים !!! משטרה מתרסקת !!! האמון בממשלה ובת התרסק. !! אז מה אתה קורא לנו כעת. ???? פשוט לך !!!!
1
19