אם נפעל ביחד ננצח את הקורונה. אנו עובדים מסביב לשעון כדי שנצליח. זה הזמן לכולנו - להתאחד כדי שיחד ננצח! 🇮🇱

Oct 4, 2020 · 4:45 PM UTC

1,198
300
51
2,511
0
Replying to @netanyahu
אני מאד בעד אכיפה אינטנסיבית על הנחיות הסגר. רק חשוב לזכור שדווקא ילדים, יחסית פחות פגיעים לקורונה. גם אם הם חרדים.
2
Replying to @netanyahu
זו לא הפתעה שמי שבמשך שנים פילג, פורר ושיסה חצי עם בחצי השני, נכשל בהתמודדות עם משבר שמחייב מנהיגות, לגיטימציה ומשמעת ציבורית. אתה חרפה.
58
Replying to @netanyahu
ההנחיות לא צוחקות עליכם, הן צוחקות איתכם
3
Replying to @netanyahu
אם אתה עובד מסביב לשעון וזאת התוצאה אנחנו בבעיה רצינית חביבי. לא שלא ידענו את זה אבל נחמד לשמוע את זה ממקור ראשון
4
Replying to @netanyahu
תתפטר אתה מחריב ישראל משבר הקורונה גדול עליך 9 מיליון אזרחים לא צריכים להיות בני ערובה של נאשם בפלילים
2
2
62
Replying to @netanyahu
מושחת תמנה מפכ״ל ותבקש מהמשטרה תפסיק להכות ילדים ואזרחים מועילים. רק שיבואו לקחת אותך ואת משפחתך לכלא ננצח.
3
Replying to @netanyahu
לא כמו כולנו....
פרסום ראשון: אין גבול לחוצפה - ח"כ מיקי לוי, חבר בוועדת הקורונה, התארח אצל בנו בערב חג הסוכות יחד עם המשפחה המורחבת. אם תהיתם - הוא הגיע ברכב שממומן מכספי הציבור. היכן האחריות האישית? היא מסתתרת מאחורי החסינות. ח"כ לוי בתגובה -שהיתי זמן קצר.
1
1
Replying to @netanyahu
יומיים לקח לך להוציא סרטון ? ד”ר ברקוביץ עבד קשה
7
Replying to @netanyahu
הביחד, זה כולל את הערבים שנוהרים לקלפיות? את מפיצי המחלות? את מכחישי הקורונה או את השמאלנים המסריחים, פשוט חבר שואל... #ביבי_לך_כבר #ביביתתפטר #ביבי_זה_גדול_עליך #מחדלנתניהו #ביבי_לך #מצילים_את_הבית
3