"בוקר טוב" אובמה כבר 5 שנים לא בשלטון אירופה עם מהגרים וקורונה...
רצף למעלה אדומים מייד
רצף למעלה אדומים מייד
רצף למעלה אדומים מייד
רצף למעלה אדומים מייד
תתעורר
תגיד להם אהלן וסהלן. דבר איתם על רמת טראמפ ועל קוסובו או קוסומו או איך שקוראים לזה רק תשכיח מהם את הויתור על סיפוח, ואת זה שעוד מעט קט אתה כבר לא מנהיג הימין.