בנימין נתניהו הנוכל המושחת העומד לדין גורם ומות אזרחי המדינה גם פיזית נפשית וכלכלית. דייי.שחרר אותנו .תנו לאנשי מקצוע לטפל בקורונה ללא התערבות פוליטיקאים. לדעתי גם שר הבריאות צריך להיות איש מקצוע אולי אז נצא מהתאום
נאשם בפלילים שמנותק לגמרי מהמציאות....
נאשם בפלילים שפועל אך ורק למען האינטרס האישי שלו שהוא לברוח מספסל הנאשמים.
כל ההחלטות והפעולות שלו נגועות באינטרס האישי שלו ולא לטובת המדינה.
הנאשם בפלילים הורס אט אט את המדינה ואת מוסדות השילטון כדי לברוח מהכלא הצפוי לו.
האיש מסוכן למדינה.