אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)

Oct 2, 2020 · 8:54 AM UTC

342
274
22
3,168
Replying to @netanyahu
לקקן דוחה. מה עם איזה מילה על המפגינה שנדרסה? גם לה אתה מאחל החלמה מהירה?
Replying to @netanyahu
אשפה. אבל אנחנו רגועים עוד מעט אנחנו ננצח
Replying to @netanyahu
צדיק ביבי הזה. כל אמן שלו זה סוכר!
Replying to @netanyahu
זבל!!!נחש!!!צבוע!!!אתה לא מצטרף לשום תפילות, כי אתה לא מאמין בשום אלוהים ובשום דת. תפסיק לרמות את כולם.
Replying to @netanyahu
בקרוב אצלך
Replying to @netanyahu
אמן ואמן🙏🙏🙏
Replying to @netanyahu
אההה... מלקק לחרדים? נמאסת, נמאסת, חרפת האנושות. עוף כבר.
Replying to @netanyahu
אפילו ביבי מצטט מהדף היומי
Replying to @netanyahu
נו, ביבי, היה כדאי?