אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)

Oct 2, 2020 · 8:54 AM UTC

342
274
22
3,168
Replying to @netanyahu
ברור. זה האיש שפתח לך את שערי הגן עדן כשעודד את צאן מרעיתו להתעלם מהמגיפה. אם לא אתה, מי יודה לו, ויתפלל לשמו?
Replying to @netanyahu
זה בגללך פושע
יהי רצון שאלוהים ילווה את הרב.
Replying to @netanyahu
ירדת מהפסים איבדת את המעט שנותר בך. במקום לעסוק במגפה אתה עוסק בליקוק למפיצי המגפה. בושה לאחיך והוריך שמתהפכים בקברם מבושה. איזה עשב שוטה גידלו בערוגתם.
1
Replying to @netanyahu
שני החברים המטורללים שלך חולים. זה מתקרב ביב, זה מתקרב
Replying to @netanyahu
חחחח רק אתה מתפלל יא נוכל
Replying to @netanyahu
I am only Rabbi, I feel sorry for you Brother honestly!
Replying to @netanyahu
ההפגנות האלה ממש מדגרות קורונה טוב שעצרת אותם.
1