אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)

Oct 2, 2020 · 8:54 AM UTC

342
274
22
3,168
Replying to @netanyahu
צבוע תתפטר !!
1
Replying to @netanyahu
הגיוני לגמרי שאתאיסט זולל שרצים "מצטרף לתפילות"
1
Replying to @netanyahu
תהיה מתישהו התייחסות למה שקורה באזור נגורנו קראבך או שהאזרים גם משלמים לנו לא להגיב בכלל? #StopAzerbaijaniAggression #StopAliev
1
Replying to @netanyahu
רשכבה"ג מרן שר התיירה פויסק הדור ומרא דאתרא
Replying to @netanyahu
תגיד כשמפגינים הפריעו בשידור לריקלין ידעת להגיב מהר ושאתמול היתה דריסה של מפגינים אתה שותק כי מפגינים נגדך. אתה לא ראש ממשלה של כל העם???
1
Replying to @netanyahu
מצטרפת לאיחולי החלמה ולרפואה שלמה
1
Replying to @netanyahu
ישר כח ראש הממשלה להתמודד כל קח קשה רק אחד עילוי כמוך מסגל בריאות טובה וחג שמח
1
Replying to @netanyahu
התפילות של המוני בית ישראל בעיקר מרוכזות בהדחתך והבאתך למשפט, ברוח הכתוב "כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ".
1
Replying to @netanyahu
תאחל ותתפטר
1
Replying to @netanyahu
נראה שאלוהים התעורר על צד שמאל הבוקר
1