אני מאחל החלמה מהירה ושלמה לגאון התורה, הרב חיים קניבסקי. בשעה זו אני מצטרף לתפילות של המוני בית ישראל למען בריאותו של הרב, ברוח הכתוב: ״כִּי חַיִּים הֵם לְמֹצְאֵיהֶם, וּלְכָל בְּשָׂרוֹ מַרְפֵּא״ (משלי ד׳, כ״ב)

Oct 2, 2020 · 8:54 AM UTC

342
274
22
3,168
Replying to @netanyahu
רפואה שלמה🙏🙏🙏
Replying to @netanyahu
אז תפסיק לנהוג ברשלנות ותתחיל לטפל בהתפרצות בחברה החרדית ששולחת את כולנו לאבדון
Replying to @netanyahu
אם היו מקפידים על הכללים לא היו כל כך הרבה הודעות של מתפללים לשלומו. אנחנו בסגר בגלל חוסר היכולת שלך לשלוט בחרדים.
Replying to @netanyahu
רק אתה אשם בזה! מנהיג אמיתי היה סוגר דיפרנציאלית ולא היה נלחץ ונסחט בגלל החשש שלא יהיה לו גוש ימין בלי החרדים!!! לך תבקש מכבוד הרב סליחה, על זה שאתה עושה הכל חוץ מאת הדברים הבאמת חשובים לישראל. דיקטטור!
Replying to @netanyahu
קנייבסקי בטח נדבק במחאה מול בית הנאשם בבלפור!!!!
Replying to @netanyahu
God bless israel
Replying to @netanyahu
גם אני מאחלת החלמה מהירה וצמאה שתצטרך גם לתפילות על עתידנו. תודה
Replying to @netanyahu
אני מתפלל שתצא לגלות בסהרה יחלאה מושחת.
Replying to @netanyahu
מה עם שאר ישראל החולים, להם אתה לא מתפלל?