המתקפות האלימות נגד ערוץ 20 ראויות לכל גינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית. תמיד, ובמיוחד בימים אלה, אנו חייבים להיות מאוחדים כדי לנצח את מגיפת הקורונה. די לאלימות!

Oct 1, 2020 · 6:50 PM UTC

615
246
37
2,117
0
Replying to @netanyahu
שום מילה על הניסיון לרצוח מפגינים בתל אביב? אני מניח שיש לך כבר נאום מוכן מהפעם הקודמת, ליום שבו ירצח מפגין. משהו על זה שזה מעשה של מטורף אחד ושאי-אפשר להכתים מחנה פוליטי שלם.
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה היקר, איך אתה מרגיש עם מה שעשיתם לאלעל? המדינה מכרה לפני 15 שנה חברה לא תחרותית עם וועדים חזקים. דאגתם כל הזמן להכניס תחרות לא הוגנת ולמרות זאת אלעל שרדה והמשיכה להיות מותג יהודי עולמי. ואז הגיעה הקורונה ובמקום מענק העברתם את אלעל לאדם לא ידוע ופגעתם בכל בעלי המניות.
Replying to @netanyahu
חבורת הזבל הזו לא שווה ציוץ
Replying to @netanyahu
פתאום איכפת לך מהקורונה ? למי אתה מספר סיפורי כזבים ?
Replying to @netanyahu
לא הפריע לך כשתקפו עיתונאים שהם לא חיילים שלך.
Replying to @netanyahu
,ואחרי שדיברו,וראו סירטונים ,אי אפשר להיתעלם מי חומרת האלימות שהפעילו האנרכיסטים,על כתבי ערוץ,20,ועל בועז גולן,שפעל בגיבורה,אחרת אם לא ,זה היה מיסתיים בפצועים,ולכן צריך להעמיד לדין את התוקפים,ולעשות סדר וסוף לאלימים האנרכיסטיםכבוד ראש ממשלתינו ביבי נתניהו
1