המתקפות האלימות נגד ערוץ 20 ראויות לכל גינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית. תמיד, ובמיוחד בימים אלה, אנו חייבים להיות מאוחדים כדי לנצח את מגיפת הקורונה. די לאלימות!

Oct 1, 2020 · 6:50 PM UTC

615
246
37
2,117
0
Replying to @netanyahu
משמרות המהפכה של ערוץ שחדןרי המהפכה של דיקטטור פג תוקף
Replying to @netanyahu
לשלוח את ערוץ 20 להפגנה בבלפור זה יותר פרובוקציה מלשלוח לשם את טופז לוק עם מצלמה. התועמלנים שלך נחשבים למצורעים.
Replying to @netanyahu
שוחד,מרמה ,הפרת אמונים וטופז לוק
Replying to @netanyahu
ביבי אתה הורג אותנו
Replying to @netanyahu
@yarivop מי היה מאמין שתככב בסרטון תעמולה של ביבי
Replying to @netanyahu
גם אני מגנה את מתקפת הביצים על אופנהיימר
Replying to @netanyahu
שמת לב שאתה לא אומר עיתונות או עיתונאים, רק ערוץ 20? איכשהו שתקפו את אמנון אברמוביץ' אני לא זוכר גינוי כזה.
Replying to @netanyahu
ומה עם עלה ההתקפות של על התקשורת והשמאל שהביאו לשסע בעם?