כל חיי אני נלחם על האמת של ישראל, בין היתר באו״ם. הערב חשפתי בנאומי בעצרת האו״ם שחיזבאללה מחזיק מחסן טילים סודי בסמוך למתקני גז בביירות. צפו בקטע מתוך הנאום:

Sep 29, 2020 · 5:02 PM UTC

360
359
70
2,089
0
Replying to @netanyahu
איך אתה רוצה שאזרחי לבנון ימחו, אם אפילו פה, ב"דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון" אסרת את ההפגנות? לך.
1
Replying to @netanyahu
دام وانت تعرف مكان مخازن لماذا لا يتم نزعها من قبكم ..؟
Replying to @netanyahu
חשפתי, עשיתי , זיהמתי, ליכלכתי, שיקרתי, הסטתי , הרסתי, גנבתי.
Replying to @netanyahu
נלחם על האמת....חחחחחחחחהחהחהחהחהחהחהחהחהח
Replying to @netanyahu
Absolutely unbelievable!
Replying to @netanyahu
יפה שיש לך זמן לטייל בזמן שסגרת לנו את המשק
Replying to @netanyahu
הקשר בינך לבין האמת הוא מקרי לחלוטין הרסת מדינה במו ידך, נחרטת ככתם אפל במיוחד בדפי ההיסטוריה של עם ישראל, לא מקנא בנשמה שלך, צא לנבצרות מיד עריץ
Replying to @netanyahu
ביבי אני קורא את התגובות,יש פה כמה שהקנאה התאווה והכבוד הוציאו אותם מהעולם,בדרך כלל הם אנשים שהרגש הוא החזק אצלם,אני מברך אותם באתה חונן לאדם דעת ומלמד לאנוש בינה, ולמצביעי גנץ וללפיד אומר אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה.
1
Replying to @netanyahu
الحكومة التي تعمل ضدّ الشعب هي حكومة فقدت شرعيتها. الحكومة التي تكذب وتخيّرنا بين الصحة ولقمة العيش هي حكومة فقدت شرعيتها. الحكومة التي تلقي باللوم على الجميع سواها بإخفاقها هي حكومة فقدت شرعيتها. الحكومة التي بعد أن فشلت وسببت لنا الكثير من الأضرار في صحتنا ومصدر رزقنا.
Replying to @netanyahu
שוחד מרמה והפרת אמונים!!! לא נוותר עד שתעוף לנו מהחיים !!!
1