כל חיי אני נלחם על האמת של ישראל, בין היתר באו״ם. הערב חשפתי בנאומי בעצרת האו״ם שחיזבאללה מחזיק מחסן טילים סודי בסמוך למתקני גז בביירות. צפו בקטע מתוך הנאום:

Sep 29, 2020 · 5:02 PM UTC

360
359
70
2,089
0
Replying to @netanyahu
חיזבאללה קיבלו הסכמה ממנדלביט. וחוץ מזה הטילים האלו מחוץ לטווח הסבירות.
Replying to @netanyahu
נכשלת בטיפול בקרונה, תתפטר
אני מקווה שבפעם הזאת זה לא שקר
Replying to @netanyahu
כרגיל מתעסק בשטויות. רשלנות פושעת. סיימת לרצוח את כל מי שרצית מקורונה ויש לך זמן לקצת הפחדה ויצירת אוייב חדש? תוכל לסגור שוב את בתי המשפט? אומברטו בטח גאה בך, פועל להפוך את ישראל לדיקטטורה ולשחרר עצמך ממשפט צדק ועונש.
1
Replying to @netanyahu
לא יותר פשוט שתחתום על הסכם שלום עם לבנון ועל הדרך דוד נתן מילקובסקי יתווך להם טילים דרך החברים בגרמניה?
1
1
Replying to @netanyahu
את הנזק שאתה גרמת למדינה לא יגרמו גם מאה מחסני טילים
1
1
Replying to @netanyahu
מה לגבי האמת שלך?
Replying to @netanyahu
כלומר, הערב חשפת את מה שלמעשה כבר חשפת לפני שנתיים? אז, כאילו... בחגים אתה נותן לקט?.. 🤔 mobile.mako.co.il/news-milit…
1
Replying to @netanyahu
מעניין. נסראללה אומר שאתה משקר ואני, בגלל הנסיון, מאמין לו.