כל חיי אני נלחם על האמת של ישראל, בין היתר באו״ם. הערב חשפתי בנאומי בעצרת האו״ם שחיזבאללה מחזיק מחסן טילים סודי בסמוך למתקני גז בביירות. צפו בקטע מתוך הנאום:

Sep 29, 2020 · 5:02 PM UTC

360
359
70
2,089
0
Replying to @netanyahu
איזו אנגלית, כל הכבוד
3
14
Replying to @netanyahu
ממליצה לצפות בחקירת אולמרט, תראה מה מצופה לך
Replying to @netanyahu
קצנו בך, אנשים חולים מרגישים רע, שוכבים בבית לא עובדים אין פיתרון יש כישלון קשה. די עם הפירוטכניקה קח אחריות ותתפטר. נכשלת עוצמתו של הגל השני כי לא נערכת כי התעסקת בעצמך. בושה . אתה לא ראש הממשלה שלי, מאחת שחולה
Replying to @netanyahu
זה לא מעניין אותנו יה פרודיה מהלכת
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני ואתה בעצם כלום, סליחה, בנזק שאתה גורם אתה פחות מכלום אתה "מלאך חבלה" בדיוק כמו שאמר עליך יצחק שמיר ז''ל!
1
2
Replying to @netanyahu
אין עליך ביבי
1
Replying to @netanyahu
רגע שנבין, יצאתם אתה וטראמפ מהסכם ״מביש״ שהיה לדבריכם מביא את איראן לפצצה עוד עשר שנים, ובתמורה קיבלנו פצצה כבר בעוד כמה חודשים?
Replying to @netanyahu
אתה נלחם על האמת אבל לא דובר אמת!!!