Replying to @netanyahu
@arik3000 לא שמע שהזכרת את נגיף הקורונה. כנראה ש ליברמן החדש (בנט) , כבר הסיק שבגלל שישראל (כמו כל העולם) בגל שני, אז לא רצית לדבר עם הקורונה. שלח לו אליו קישור מדויק בו הזכרת את הנגיף.
Replying to @netanyahu
אויב האומה