איך הצלחת להביא אותנו מהמצב כמעט הכי טוב בעולם למצב הכי גרוע בעולם בכל כך מעט זמן? איך זה להיות מנהיג המדינה שהתמודד הכי גרוע בעולם עם הקורונה? איך זה להיות הכישלון הכי גדול בעולם? מה נזכרת לקשקש עכשיו אחרי שסגרת אותנו בסגר שהיה יכול להמנע והרסת לנו את החיים?