שאלה אמיתית אדוני ראש הממשלה, יש לי שלושה ילדים הגדולה בת 7 בכיתה ב ,בעלי ואני שנינו עובדים מהבוקר עד חמש לפחות מי אמור להיות איתם ? מה זאת אומרת הסגר ימשיך גם אחרי החגים? כמה סבתא יכולה לשמור עליהם ?יש זום אפילו לילדה בת שנתיים וחצי אבל מי אמור לחבר אותם בזמן שאנו בעבודה?