Replying to @netanyahu
איזה יופי שנכנסנו לסגר בגלל שלא רק עשית כלום ולא נתת לפרוייקטור לעשות אז עכשיו גם הסגר יהיה לפחות חודש וחצי ?!!!! תודה רבה ששלחת חצי מדינה לעוני וריסקת את הכלכלה פה !! השאלה היחידה מתי תתפטר או תמות או תתאבד ?!!!!! מתי כוס אמא שלך תעזוב אותנו בשקט כבר ?!!!!!! מתי ?!!!!!!
Replying to @netanyahu
מתי תתנו ליאיר לעזוב את הבית?
Replying to @netanyahu
🇮🇱🙏🇮🇳
Replying to @netanyahu
למה אין מספיק אכיפה?
Replying to @netanyahu
🖕🖕🖕
Replying to @netanyahu
מה קורה עם המכנסים שנופלות כל הזמן .? אין לך חגורה ? זה נראה מגוחך וזקן. חייב לעשות משהו עם זה .
Replying to @netanyahu
אם היו רק שומעים לדברים כמו שכל מי שעייניו בראשו לאנשים השפויים המקצועיים ולראש הממשלה .אז הכל היה נראה אחרת .הוועדה שך ביטון ומיקי לוי .שאמרה וזלזלה בכל אנשי הבריאות אשמים בחלק מהתחלואה .
Replying to @netanyahu
שאלה אמיתית אדוני ראש הממשלה, יש לי שלושה ילדים הגדולה בת 7 בכיתה ב ,בעלי ואני שנינו עובדים מהבוקר עד חמש לפחות מי אמור להיות איתם ? מה זאת אומרת הסגר ימשיך גם אחרי החגים? כמה סבתא יכולה לשמור עליהם ?יש זום אפילו לילדה בת שנתיים וחצי אבל מי אמור לחבר אותם בזמן שאנו בעבודה?