אדוני ראש הממשלה אנחנו נמצאים בעיצומו של ניסיון הפיכה שילטונית בו לוקחים חלק הפרקליטות, בג"צ קציני משטרה חוקרים, קיציני צה''ל במילואים וכמובן התקשורת, אלו כלים יש לממשלתך להגן על המדינה אזרחיה כנגד הקושרים להפיכה?
מאחד עד עשר מה הסיכוי שתשבור לבחירות בדצמבר ובגלל זה אתה חוזר לשידורים החיים?
ועוד שאלה, יכול להיות שזה קשור לשוחד מרמה והפרת אמונים נוסף על הניהול הכושל במגפה?
למה, אתה לא פועל בהתאם למה שאמרת: "לראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, אין מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל"?
"נאה דורש נאה מקיים" לא נוגע לך?
קל וחומר לאור ביצועיך העלובים.
נחש קוברה ענק לפתה עם שלם ,לשנייה שלא תחשוב שניצחה נהיה בבלפור אולי עכשיו פחות אבל בהמשך נגרום לכה זעזוע שישלח אות כה הביתה. שקרן כרוני נאשם בשלושה תיקים פלילים שאנו ראוי להיות כלום פה.
אם ההגבלות על ההפגנות הם למען הבריאות תסביר לי בבקשה למה לא אישרתם הפגנה במכוניות שללא שום ספק לא מהווה סכנה בריאותית ? נחשפת כדיקטטור שבריאות ובטחון האזרחים לא מענינת אותו
מה נזכרת שזה אחריות שלך רק עכשיו כשהמדינה כבר בקטסטרופה במצב הכי גרוע מכל מדינות העולם? למה התעסקת בהטבות מס לעצמך ובאיומי בחירות כשעוד היה אפשר לעשות משהו? למה לא העברת תקציב? למה אתה לא לוקח אחריות על הכישלון על אלפי מתים ומליוני מובטלים ומתפטר? תן הזדמנות למישהו אחר. אתה גרוע