Replying to @netanyahu
אל תענה לך הביתה מאסנו בך, לא רוצים אותך, לא סומכים עליך. לך לך לך
1
Replying to @netanyahu
ואם זה שאלות שכתבתי מהבית (כי אני בסגר)? ואם אני לא מערוץ 20?
2
Replying to @netanyahu
על הידיים שלך רשום באותיות קידוש הכישלון המהדהד בטיפול בקורונה , קורבנות הקורונה לא ישכחו ולא יסלחו לעולם .....
1
Replying to @netanyahu
מתי תהיה התייחסות למתרחש בנגורנו קראבך? #StopAzerbaijaniAggression
1
Replying to @netanyahu
מה אתה משחק אותה ????? חצי מדינה חסומה אצלך בפייסבוק יא נוכל
1
Replying to @netanyahu
האם תענה גם על שאלות לא מוזמנות, שלא מגיעות מביביסטים?
1
Replying to @netanyahu
לא עונה. אנחנו ואנחנו ואנחנו
1
Replying to @netanyahu
ימנים ורוה"מ, טראמפ נערץ עליכם, נכון? הוא הנשיא הכי טוב לישראל ומושיע העולם. למה אינו עושה סגר ולא הגבלות, עם תמותה גבוהה? למה לא הרשה לכם לעטות מסיכה בטקס? למחרת התגלו חיוביים שהיו שם. למה זה לא הביא תחלואה לכם? אשמח לתשובה. ופרו? סגר קשוחחח והכי הרבה תמותה?
2
Replying to @netanyahu
ביבי, שמאל, חלש, לא אמין, כשל בשעת משבר להגן על אזרחי ישראל. ביבי אתה כישלון! ביבי אתה כישלון! ביבי אתה כישלון! ביבי אתה כישלון! רק פחדן מארץ הפחדנים מנסה לעצור אזרחים שמעבירים עליו ביקורת. אתה פחדן! אתה פחדן! אתה פחדן! אתה פחדן! ביבי שמאל, כושל פחדן.
1