איך אפשר לשאול בפייסבוק אם הפרופיל שלי נחסם על ידי אנשי המדיה שלך (מעשה לא חוקי ואנטי דמוקרטי)? מעולם לא פירסמתי משהו פוגעני, מסית, אלים או שיקרי. פשוט הראיתי סתירות בפייק ניוז שאתה מפיץ. מפחיד אתכם להתמודד עם ביקורת. אז במקום שאלה - צירפתי את סיכום ההישגים שלך עד כה. לך הביתה.
سلام امید است صحت و سلامت باشید. این جنجال ها در قدس چی و باز چرا جنجال جور میکنید یا هیچ از این گپ ها دست وردار نیستید٫ ما متحد بودیم و متحد شدیم دنیا سرسبز و آرام پس بس کنید
קשיש מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך, שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת כבר שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$, שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר