nitter.vloup.ch/freyisrael1/stat…
עלייך ביבי, עלייך ורק עלייך.
אפס מסכות, אפס אכיפה, אפס דוחות.
רק עלייך ורק על השיקולים הפוליטיים שלך במקום על השיקולים ההכרחיים במצב הקיצון של מדינת ישראל.
אין ולא תהיה מחילה על 1,507 מתים. דמם על ידיך. שמענו את פרופסור סדצקי מסבירה אמש איך החלטות שהיית צריך לקבל לא התקבלו בזמן וכשהתקבלו היו שגויות וממניע פוליטי. ת ת ב י י ש לך. בכל מדינה מתוקנת היית מתפטר ובורח להתחבא בבושת פנים באיזו מאורה בנגב. ת ת ב י י ש לך. תתפטר! תתפטר! בושה.
שאלה בנושא שהעלת לאחרונה...
* הניראוּת * בהקשר ההפגנות..
אז, איך אתה מתייחס •לניראות• של ראש ממשלה העומד למשפט על שוחד ?? מה יגיד כל אזרח/מנהל מפקד בצבא??..
כשאתה תוקף את כל מערכות המדינה: בתי משפט, יועמ״ש, משטרה.. איך •הניראות• הזאת? מה יבין כל אזרח???..
הבנת .... ל ך !!