קשיש מבוהל עד מוות,מסובך עד צוואר,יהיר עד גיחוך, שקריו שקופים,מעצוריו שחוקים,פיו לא פלט דבר אמת כבר שנים,משפחתו סובלת מחמדנות חזירית מרושעת,ביתו מבוצר,עובדיו נמלטים,כולו מוקף בני דודים "גאונים"$, שרתים,לקקנים וסריסים מוכים.אלמלא היה ראש הממשלה נכשל-שקרן-עוקץ של ישראל,הלב היה נכמר
אדני ראש ממשלה מר ביבי נתניהו עד מתחי ניהי בסגר עם אנשים לא שומרים על הגיינה ומרחק.מה קורה בקשר לחסון אני רואה רוסיה יש ובסין יש יד מתי נמשך להיות בסגר.תודה לך אדני ראש ממשלה מר ביבי נתניהו שיהיה לך הוא למשפחתך גמר חתימת טובה וחג סוכות שמח.