אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.
646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

90
66
7
914
Replying to @netanyahu
לך לנו מהחיים עשה טובה
Replying to @netanyahu
וואלה איך לא ירד בכביסה?
Replying to @netanyahu
מקים סוכה עם מסיכה! איזה טיפש משכותב לך ! אמור לבנות בבית רק אנשים שבבית גרעיני אמרת לא? או שמשחזיק ל את הטוויטר הביא עובדים להקמת?
Replying to @netanyahu
די לנו ממך לך כבר מחיינו
Replying to @netanyahu
אתה המלך 👑👑👑
Replying to @netanyahu
כמה שמפניה ורודה שתית לפני שכתבת את זה?
Replying to @netanyahu
תתפטר לטובת מדינת ישראל ואין לי ראש לציוצים שלך עם טופז עלוב
Replying to @netanyahu
ווער אַנדערש גאַט אַ זעאונג פון גאָט אַז ער איז אַ מלאך?