אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.
646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

90
66
7
914
Replying to @netanyahu
מקפידים, חתימה טובה ומוצלחת.
1
Replying to @netanyahu
Always praying for you Mr. Netanyahu and Israel. May Yahweh God, Sabaoth always keep you safe!
Replying to @netanyahu
סיפור נחמד ... אני מסגר 14 יום פנימה ואתה רק 5 ... וכו 'וכו' ...
Replying to @netanyahu
אני מבקש כל מי ש אודם בפלילים ומשקר ללא הבחנה לא להיות ראש ממשלה!
Replying to @netanyahu
יאללה , תתנדף שקרן!
Replying to @netanyahu
מבינה שברגע שכל הכבשים בכנסת יצביעו בעד איסור ההפגנות, תאבד עניין בקורונה. תזכר בה שוב כשמועד המשפט יתקרב.
Replying to @netanyahu
אתה אמיתי מושחתיהו? העיקר ההפגנות זה הבעיה שלנו עאלק. ראית את ה״שותפים הטבעיים״ שלך? שמים על כולנו זין אחד גדול, אבל עליהם כמובן לא תגיד מילה. לך כבר מושחתיהו!
Replying to @netanyahu
כבוד ראש הממשלה! כואב לי לראות איך בניתה עם חבריך המדינה הזאת מרפובליקה של בננה עד מעצמה אזורית ואף עולמית ועכשיו בידיים שלך אתה הורס אותה על שום דבר! תאצור ותחשוב מחדש על הסגר הטפשי הזה!