אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.
646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

90
66
7
914
Replying to @netanyahu
قُلْ مَا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ مِنْ أَجْرٍ إِلَّا مَن شَاءَ أَن يَتَّخِذَ إِلَىٰ رَبِّهِ سَبِيلًا Katakanlah: “Aku tidak minta padamu sebarang balasan bagi apa aku sampaikan kepadamu selain berimannya seseorang yang mahu dapatkan jalan sampainya kepada reda Allah”. AL FURQAAN :57
Replying to @netanyahu
גמר חתימה טובה לך ראש הממשלה.
Replying to @netanyahu
נתניהו, הדבר הטוב היחיד שאתה יכול לעשות למען תושבי ישראל זה להתפטר.
Replying to @netanyahu
תודה רבה אדוני ראש הממשלה. מקפידים כל הזמן❤
5
Replying to @netanyahu
אפשר להדבק מהסכך?
Replying to @netanyahu
תבקש סליחה
Replying to @netanyahu
נתניהו לא ננצח את הקורונה עם הממשלה הזאת יש לך גיס חמישי בתוך הממשלה פרק אותה לאלתר ממשלת מעבר עדיפה על כל הקרקס הזה
Replying to @netanyahu
ולא לשכוח: שלומית בונה סוכת שלום תמורת שלום