אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.
646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

90
66
7
914
Replying to @netanyahu
אם הרופאים מיוזמתם הם יציעו את העצות הבאים לעם, אפשר יהיה למנוע אישפוז וחולים קשה שמכבידים על מערכת הבריאות.
בהקשר לקורונה, תתיעצו עם רופא ותבררו איתו האם כל זה נכון. * וויטמין D * וויטמין С * אבץ * קוורציטין או EGCG * גם בצל ושום, ותזונה בריאה. כל זה כדאי עוד לפני הדבקה. * אם נדבקים, לישון הרבה ואם צמאים לשתות מספיק. * למבוגרים לשמור על חום הגוף. לשתות טה חם. לשים צמר גפן באוזניים.
Replying to @netanyahu
חלאה ביקרת את הנכדים??