אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.
646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!
90
66
7
914
Replying to @netanyahu
חלאה ביקרת את הנכדים??
Replying to @netanyahu
מי מאמין לך? אף אחד!! לוקח כביסה במזוודות לבית הלבן! איחס! בושה. כישלון וביזיון! שוחד, מרמה והפרת אמונים!!!! לך! לך!!!! נמאסת!
Replying to @netanyahu
זה כולל הכנת סט פרוות וכביסה כוללת לשרה לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי כדי שלא יפגינו נגדי , מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים אותם אדאג להכשיל כי אני פחדן ודואג רק לתחת שלי
Replying to @netanyahu
נו איזה מסיבת עיתונאים על השותפים שלך?
המוני חסידי ויז'ניץ ממתינים לאוטובוסים, לאחר שעשו את החג בבית המדרש המרכזי בבני ברק, בצפיפות ובלי זכר למסכות.
Replying to @netanyahu
אני אוהב אותך ותומך בך בהכל. את החיסון תשאיר למי שרוצה. אין סיכוי שאי פעם מישהו יתקע בי או בילדים שלי חומר ניסויי של חיסון כזה או אחר. אנחנו עדיין בני אדם ולא קופים👍😉