אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.
646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!
90
66
7
914
Replying to @netanyahu
ווער אַנדערש גאַט אַ זעאונג פון גאָט אַז ער איז אַ מלאך?
Replying to @netanyahu
מסיכה... זה התרופה שלך!!!! או סתימת הפיות??!!!!! שקרן רמאי נוכל פושע.... ותגיד לחבריך מהשבכ... שאני פנוי למעכב. אותי אתה לא מפחיד. לך הביתה. שחרר אותנו מהסיוט שלך..
Replying to @netanyahu
אתה בכלל מאמין לשקרים של עצמך? זה פשוט מדהים כמה שאתה איש הזוי
Replying to @netanyahu
איפה היית ממאי שקרן?
Replying to @netanyahu
I love you Bibi........
Replying to @netanyahu
אתה אמיתי מושחתיהו? העיקר ההפגנות זה הבעיה שלנו עאלק. ראית את ה״שותפים הטבעיים״ שלך? שמים על כולנו זין אחד גדול, אבל עליהם כמובן לא תגיד מילה. לך כבר מושחתיהו!
Replying to @netanyahu
אנחנו יודעים ראש הממשלה שאת עושה הכל כדי לשפר ולימנוע את המשך המגפה ,אבל יש לך אויבים בממשלה שמפריעים לך לישם לכן התחלואה עולה ,אנחנו איתך בכל מחיר כי בילעדך יהיה פה אסון במדינה..