אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!
90
66
7
914
Replying to @netanyahu
מה יגרום לך להתפטר? 10,000 מאומתים ביום? 20,000? 30,000?
Replying to @netanyahu
תכלס, לא מבין את כל האנרכיסיטים מה בוער להם תוך כדי סגר להפגין נגד ביבי הרי יהיה להם עוד הרבה שנים להפגין נגדו...
3
Replying to @netanyahu
אתה בללה לנד. אין לך מושג מה היה, ובעוד שבועיים תבין עד כמה אין לך מושג.
2
Replying to @netanyahu
בטוח? כי נראה שאתה עובד סביב השעון לבלום את המשפט המתקרב שלך
3
Replying to @netanyahu
הכי חשוב, שמור על עצמך שלא תדבק בקורונה בעצמך. זה יהיה האסון הכי גדול שיכול לקרות עכשיו.
1
1
Replying to @netanyahu
פינוקיו רק נגמר סיימת יום של "חשבון נפש" ובלי להמתין עוד אמירת שקר למיעוט שעוד מאמין לך. אתה הולך הביתה נוכל מתועב, גם חברי הכת כבר נוטשים אותך כי גילו שאתה כישלון מליגה אחרת את
2
Replying to @netanyahu
לך תתפטר מושחת. איך יש לך עוד פנים לדבר אלינו
1
Replying to @netanyahu
יא קשקשן איך קבעת בתוכנית עבודה חיסון כשאין כזה?
2
Replying to @netanyahu
ובקשת סליחה מצידך על כל מה שעשית אין?
1
Replying to @netanyahu
להתחיל מעצרים בקרב המפגינים במדגרת הקורונה.