אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!
90
66
7
914
Replying to @netanyahu
חטאת לפנינו עכשיו יאללה, שחרר
1
17
Replying to @netanyahu
לא סגרת את בתי הכנסת בכיפור לא סגרת את הישיבות לא עשית סגר על ערים חרדיות כמו שביקש הפרויקטור. מאות ימותו. הכל משיקולים אישיים ופוליטיים של נאשם בפלילים.
2
39
Replying to @netanyahu
לך. הביתה. שקרן.
1
Replying to @netanyahu
🙏😇🙏
Replying to @netanyahu
תגלה אחריות ותפנה את מקומך. נכשלת. תן צ'אנס לאחר. לך.
17
Replying to @netanyahu
הדבר היחיד שאתה ״עובד מסביב לשעון כדי לבלום״ הוא חופש ההפגנה.
11
1
225
Replying to @netanyahu
גמר חתימה טובה ראש ממשלה. בתפילתי בירכתי אותך להצלחתך ובריאותך.
1
Replying to @netanyahu
אדוני אני מהודו ואני אתה מעריץ ענק ואני אוהב את המדינה היפה שלך
1
1
Replying to @netanyahu
גמר חתימה טובה ושתעוף מפה כבר (הקורונה כן?)
1
Replying to @netanyahu
אם היית משקיע אחוד אחד במלחמה בקורונה כמו שאתה משקיע בהתחמקות מהמשפט , מצבנו היה הרבה יותר טוב,,אך אתה כרגיל עסוק רק בעצמך והתוצאות הגרועות הן בהתאם
10