אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!
90
66
7
914
Replying to @netanyahu
אתה לא ראש ממשלה שלי אל תגיד לי מה לעשות.עבריין
3
Replying to @netanyahu
ראש ממשלת ישראל בנימין תתפטר אתה נכשלת הקורונה הורגת את העם בגלל הכישלון הניהולי שלך בגלל ההחלטות הפוליטיות שלך.
28
Replying to @netanyahu
חטאת, שיקרת, הסתת, פישלת - תתפטר
1
22
Replying to @netanyahu
גמר חתימה טובה אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו 💞🌹🥂🇮🇱 🇮🇱.העם היהודי השפוי בארץ אבותינו דורש ממך בחירות חדשות כאן ועכשיו למחוק את השמאל הקיצוני האנכיסטי הרדיקלי המאוס בישראל מפה הפוליטי
1
5
Replying to @netanyahu
איזה בדיחות חמודי.
1
6
Replying to @netanyahu
נוכל עלוב שאתה
10
תפסיק את ההפגנות ונחזור להיות מספר 1 בבלימת המגיפה, שיגידו מה שהם רוצים בתקשורת, התקשורת זה לא העם
2
Replying to @netanyahu
שקרן....עובד מסביב לשעון.. על מנת לברוח מלעמוד לדין גם על חשבון הפגיעה במדינה. ותושביה מחדל הטיפול בקורונה. רשום על שמך ..לך!!
1
2
50
Replying to @netanyahu
הדבר היחיד שאתה עובד מסביב לשעון זה לסגור לכמה שיותר זמן את המדינה ולהתחמק מהמשפט שלך.
8
44