אזרחי ישראל, אני גאה בציבור שגילה אחריות ושמר על ההנחיות ביום הכיפורים. אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון כדי לבלום את מגיפת הקורונה בישראל.

Sep 28, 2020 · 4:57 PM UTC

646
249
43
2,939
זה כולל הכנת מערכת הבריאות לחורף, מאמצי הסברה ואכיפה לחבישת מסיכות ושמירה על ריחוק חברתי, מעבר איטי ומדורג לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות, הגנה על הקשישים וצעדים רבים נוספים. השלבים שקבענו הם: 1. סגר. 2. שחרור הדרגתי לשגרת קורונה עם בדיקות מהירות. 3. חיסון.
62
69
7
890
אני מבקש מכל מי שמקים סוכה לחג, לעשות זאת עם מסיכה ולפי כל כללי הריחוק. יחד ננצח את הקורונה. גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולכם!
90
66
7
914
Replying to @netanyahu
קיבלת ברכה מכל הלב בתפילת כל נדרי. גמ"ח טובה לך ולמשפחתך, מאחל שתפילותינו יתקבלו ברצון בשמיים.
Replying to @netanyahu
אתה גאה בצדק, אנחנו מתביישים שאתה ראש הממשלה, שוב בצדק.
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
סומכים רק עליך !
1
Replying to @netanyahu
אז לא ראית מה הלך בדרום תל אביב, אף אחד לא שמר על ההנחיות, לא המסתננים ולא הישראלים...
1
Replying to @netanyahu
לצערי ובכאב גדול בתוך זמן לא רב נראה את ההבדל בין שקר לאמת. אינני יודע באיזה עולם אתה חי אך כשתראה את הנתונים שיתפסו לשמיים תבין היכן משלמים את המחיר על ההחלטות המטופשות וחסרות האחריות שלך. ולא לא שמרו על הנחיות אל תמכור לנו סיפורים כי בזמן שאתה היית בבית אחרים דיווחו אחרת מהשטח.
1
1
22
Replying to @netanyahu
India friends is my friend 🇮🇳🇮🇱