אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ מְנַע מַגֵּפָה מִנַּחֲלָתֶךָ. אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ חַדֵּשׁ עָלֵינוּ שָׁנָה טוֹבָה.
686
439
58
3,492
שוחחתי עכשיו עם הרבנים הראשיים לישראל הראשל״צ הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו והודיתי להם על מנהיגותם וקריאתם המשותפת להתפלל ככל הניתן בשטח פתוח, ובכל מקרה לשמור בקפדנות על כללי הזהירות. נשמור כולנו על ההנחיות ונציל את החיים של יקירינו. צום קל וגמר חתימה טובה 🙏🇮🇱

Sep 27, 2020 · 11:29 AM UTC

129
98
5
1,109
Replying to @netanyahu
אמן❤️גמר חתימה טובה.
1
Replying to @netanyahu
לזה התכוונת שקרן מניפולטיבי ?
5
0
Replying to @netanyahu
אתה צריך לצום שנה רצוף. יום אחד זה לעג לרש
4
Replying to @netanyahu
השנה אני רוצה לבקש סליחה ממך @netanyahu , סליחה שלא הגנו עליך מספיק , סליחה שלא הרכבנו לך רשימה של מנצחים שלא הבאנו לך מספיק מצבעים , סליחה שלא חשפנו את הטוב עליך מול כל העם , סליחה שנתנו לשמאל לשלוט ככה על התקשורת סליחה שלא התעקשנו לנקות את מערכת המשפט הרקובה סליחה ומחילה
16
Replying to @netanyahu
חתימה טובה ראש הממשלה
1
Replying to @netanyahu
בן אדם בן 70 נותן 24/7 למדינה !לא רק בקורונה בהכל!!!!!!פשוט להעריץ אותך !
1
Replying to @netanyahu
אלוהים מתבייש בך, כמו כולנו! ליבך הזקן חמץ, אתה מריר ומושחת מן היסוד, מחריב המדינה, הנך! סליחה בין אדם לחברו, זה אתה ואנחנו... ואנחנו לא נשכח ולא נסלח!⁦🇮🇱⁩⁦🇮🇱⁩⁦🇮🇱⁩ #כיפור #ספטמבר2020
1
7
Replying to @netanyahu
צום קל ומועיל
1
Replying to @netanyahu
איזו שפה מנומסת ומעודנת.. למה המפגינים לא זוכים לכבוד הזה? סיפרת להם על שיעורי ההדבקה בישיבות? עליך להתנצל בפני כל העם על חטאיך ובכל מיקרה להתפטר ויפה שעה אחת קודם.
1
3