שוחחתי עכשיו עם הרבנים הראשיים לישראל הראשל״צ הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו והודיתי להם על מנהיגותם וקריאתם המשותפת להתפלל ככל הניתן בשטח פתוח, ובכל מקרה לשמור בקפדנות על כללי הזהירות.
נשמור כולנו על ההנחיות ונציל את החיים של יקירינו. צום קל וגמר חתימה טובה 🙏🇮🇱
Sep 27, 2020 · 11:29 AM UTC
129
98
5
1,109











