אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ מְנַע מַגֵּפָה מִנַּחֲלָתֶךָ. אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ חַדֵּשׁ עָלֵינוּ שָׁנָה טוֹבָה.

Sep 27, 2020 · 11:29 AM UTC

686
439
58
3,492
שוחחתי עכשיו עם הרבנים הראשיים לישראל הראשל״צ הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו והודיתי להם על מנהיגותם וקריאתם המשותפת להתפלל ככל הניתן בשטח פתוח, ובכל מקרה לשמור בקפדנות על כללי הזהירות. נשמור כולנו על ההנחיות ונציל את החיים של יקירינו. צום קל וגמר חתימה טובה 🙏🇮🇱
129
98
5
1,109
Replying to @netanyahu
שנה טובה וגמר חתימה טובה איש יקר ואהוב שבורא עולם יתן לך כח ועוז להנהיג את המדינה עד ביאת המשיח גואל צדק.
3
6
Replying to @netanyahu
קל להוכיח שביבי מדבר בשפת ישראל השניה אבל עושה ישראל הראשונה: 1. כלכלית- הוא נאו ליברל 2. מדינית - מדבר ימין אבל מיישם מדיניות שמאל, ראה עזה, ראה שלום, וביטול סיפוח 3. מסורת ודת - איפה הוא ואיפה הדת. תראה חינוך ילדיו, תבדוק שמירת כשרות ועוד ועוד.. נביא שקר של ישראל השניה.
1
2
Replying to @netanyahu
נוכל, מחרחר מלחמת אזרחים שכמותך. אין לך מחילה ולא סליחה. גועל נפש !
2
Replying to @netanyahu
צדיק. מה עם איזו ברכה בשפה שגם אנחנו האנרכיסטים החייזרים המסוממים מפיצי המחלות נבין?
2
6
Replying to @netanyahu
תתפטר אמן
8
Replying to @netanyahu
חתימה טובה 🙏🏻
12
Replying to @netanyahu
אמן כן יהיה רצון.....שישמור אותך השם ואת משפחתך מעין הרע ומשנאת חינם.....אוהבים אותך עם ישראל כאיש אחד בלב אחד💜
1
1
Replying to @netanyahu
גמר חתימה טובה גם לך, ראש הממשלה האהוב ביותר! הטוב ביותר!
5
Replying to @netanyahu
תכלס, לא מבין את כל האנרכיסיטים מה בוער להם תוך כדי סגר להפגין נגד ביבי הרי יהיה להם עוד הרבה שנים להפגין נגדו...
3