אנחנו בשעת חירום לאומי. כולנו צריכים להתגייס יחד כדי לנצח את הקורונה. עדכון חשוב ממני אליכם:

Sep 26, 2020 · 5:54 PM UTC

957
376
75
2,617
0
Replying to @netanyahu
תתפטר יא שרלטן מושחת! ההפגנות הן מוקד התחלואה? יא מסית שקרן ועלוב
1
1
8
Replying to @netanyahu
בערב כזה - אתה מוזמן לצייץ רק דבר אחד: א ת צ י ו ץ ה ת פ ט ר ו ת ! ! ! !
1
5
Replying to @netanyahu
במדינה שפויה אתה היית כבר בכלא. בישראל אנחנו בכלא בגללך.
19
Replying to @netanyahu
נכשלת גם בכלכלה וגם בבריאות!!! תתפטר מושחת
21
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה תמשיך בנחישות לשמור על חיינו ואל תשמע לאף פופליסט אתה תמיד מקדים את כולם סומכים עליך
1
1
27
Replying to @netanyahu
אף אחד לא מקשיב להצגה שלך. כולם מרוכזים מחוץ למצודה שהפכת לחוזה משפחתית. אנחנו עם אור-לי ברלב. @orlybarlev
1
7
Replying to @netanyahu
בקרוב תכבס לשרה את הבגדים בכלא יא מושחת!!
6
Replying to @netanyahu
מליון פלוס מובטלים תשים את התפתחות ושחרר אותנו
1
Replying to @netanyahu
למי שעדיין לא הבין
3