אנחנו בשעת חירום לאומי. כולנו צריכים להתגייס יחד כדי לנצח את הקורונה. עדכון חשוב ממני אליכם:

Sep 26, 2020 · 5:54 PM UTC

957
376
75
2,618
0
Replying to @netanyahu
אתה לא מסוגל להגיד שאתה וחבריך אשמים. הונחה לפניכם לפני מעל לחצי שנה תוכנית סדורה להבסת קורונה שדחית מסיבות פוליטיות. עכשיו בגלל ההפקרות למשך חודשים שהמשיכה למרות זעקות בנט וכל פתרונותיו היצירתיים המבוססים על הצלחת מדינות אחרות, נכנס לסגר. בושה
2
Replying to @netanyahu
כשלת.... פשעת....לך 🏴🇮🇱🏴🇮🇱
6
Replying to @netanyahu
נכשלת בענק - תתפטר
2
Replying to @netanyahu
תעמוד פעם אחת בחיים שלך,תהיה גבר ותיקח אחריות.מה אתה מבלבל ת׳ביצים שאנחנו העמוד לפני המחנה ובאומץ רב ששמור רק למנהיגים מהסוג שלך,אנחנו נכנסים לסגר.פעם אחת בחיים שלך תהיה גבר ביבי.אתה עשוי להרגיש טוב אחר כך. אביהו מלכנו חטאנו לפניך!אבל גם לנו לא מגיע עונש כזה. לך כבר
4
Replying to @netanyahu
אם לא תפרק את הממשלה עם כחול לבן האיומה אנחנו נגיע בקלות גם לגל השלישי.
4
Replying to @netanyahu
סבבה. אתה בנימין נתניהו הולך להתפלל מחרתיים יום שני בצהריים ב34 מעלות חום בחוץ? אם כן - אני מצדיע. לא נראה לי שרוב הציבור מסוגל לעמוד בזה. אני מציע שבמבצע בזק יכשירו את כלל מוסדות החינוך שיהפכו לבתי כנסת ליום כיפור בלבד כדי שיוכלו לאכלס בקפסולות של 20 איש בכל חדר.
2
Replying to @netanyahu
שומע?! אנחנו פה בבלפור !!! שוחד מרמה והפרת אמונים!!! לא נוותר עד שתתפטר!!!! לך!!!!!!!!!!!!!!!
3
Replying to @netanyahu
הגיע הזמן להפסיק לגנוב דעת ולהתקפל. או שתתחיל לנהל את המשבר, במקום להאשים ולחרטט, תוך כדי שתבצע רפורמה במערכת אכיפת החוק הרקובה, לרבות בפרקליטות, במשטרה ובבגצ. בקיצור תוצאות! אם אתה לא מסוגל, נודה לך על כל השנים, קח את העצה של קלמן, תסגור עסקת טיעון ושלום על ישראל
2
Replying to @netanyahu
שבוע טוב ימלך 💐❣️ השם איתך ואיתנו ועוד ננצח בעיקר את החלודה
2
4