אנחנו בשעת חירום לאומי. כולנו צריכים להתגייס יחד כדי לנצח את הקורונה. עדכון חשוב ממני אליכם:

Sep 26, 2020 · 5:54 PM UTC

957
376
75
2,617
0
Replying to @netanyahu
לך הביתה כבר שקרן ונוכל. למה אתה נשאר? שחרר אותנו, מעיק.
59
Replying to @netanyahu
רק מלראות אותך ממשיך במזימותיך אפשר לחטוף קורונה. שעת חירום ואתה אפילו לא טורח לגנות את העוזרים שלך שהפרו בידוד אבל נלחם בשיניים נגד ההפגנות. זה מה שבאמת מטריף אותך ואת הגברת. אגב, מעניין מה יש לכם להגיד על כך שעיתוני העולם מדווחים על הכביסה המלוכלכת שאתם מביאים לחו״ל.
1
2
Replying to @netanyahu
תפזר את הכנסת לא נותנים לך לעבוד
1
3
Replying to @netanyahu
צייר לי כביסה
10
GIF
Replying to @netanyahu
איננו טמבלים, לא נקנה את.הלוקשים שלך. רוצים חוות דעת מקצועית ונתונים
2
11
Replying to @netanyahu
עוד ספין שצריך להיזרק לפח: המפגינים מגיעים בלי טלפונים. צילמה: שרון רנן.
5
Replying to @netanyahu
כשאתה נחשד בשוחד, ויש לך אינטרס בסגר, זה מטורף שתקבל החלטות בניגוד לדעת מומחים.
1
11
0
Replying to @netanyahu
ביבי רואה בחרדים רק פתק, הישמרו על נפשותיכם כי אף אחד במששלה לא ישמור עליכם
1
7
Replying to @netanyahu
מתי קורונה בישראל - פחות משתי מאיות האחוז!! (0.0153 ) חולים קשים קורונה בישראל - 7 אלפיות האחוז!! (0.0076) על זה הורסים מדינה ומשק בסגר הרסני שאין דומה לו בעולם??? מה שקשקשת על השפעות ארוכות טווח? זה גם בשפעת ובזיהומים.
1
7