אנחנו בשעת חירום לאומי. כולנו צריכים להתגייס יחד כדי לנצח את הקורונה. עדכון חשוב ממני אליכם:

Sep 26, 2020 · 5:54 PM UTC

957
376
75
2,617
0
Replying to @netanyahu
אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו רק בחירות כאן ועכשיו.זה מה שהעם היהודי השפוי בארץ אבותינו דורש ממך
3
Replying to @netanyahu
כל עוד ניסקורן נציג הסתדרות הפרקליטות ואופוזיציה בתוך הקואליציה אי אפשר לבצע סגר נכון וטוב. כך שלהוריד את התחלואה לא ניתן יהיה, בחירות נפקא מינא!
7
Replying to @netanyahu
סתום סתום איש רדוף ופתאטי. אתה עייף ומותש ומנהל כושל. יאללה, הבייתה!
8
Replying to @netanyahu
מרבית התחלואה כעת זה בגלל ההחלטה שלך לפתוח את מערכת הלימודים. נוער נדבק, מביא הביתה. מבוגרים חולים. רואים את הקפיצה עם הפתיחה בספטמבר. אתה אחראי למותם של מאות ויהיו אלפים. גמזו אמר לפתוח אם רק עד 400 מאומתים ליום. פתחת ב 2000! המינימום זה תתפטר. מחדל גדול מיום הכיפורים.
24
Replying to @netanyahu
אתה בזמן הזה התגייסת לפלג כהרגלך אפס שקרן ועלוב
1
Replying to @netanyahu
צודק, כולנו צריכים להתגייס יחד. גיוס/שירות לאומי לכולם!
1
Replying to @netanyahu
הכבוד לכללים הוא חובה והוא תקף גם לקבוצות דתיות אורתודוכסיות full support!
1
Replying to @netanyahu
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו שבוע טוב הגיע הזמן שתפרק את הממשלה הם רק נזק זה מה שהם מחפשים יהיו יותר חולים טיפול הממשלה העם איתך סומכים עליך אתה מנהיג שאין לך מחליף וגם אין לך מה לפחד ללכת לבחירות אנחנו איתך תקים ממשלה חזקה ימנית אותם לא מעניין רק ביבי ביבי ביבי ביבי ביבי 🙏👑
1
6
Replying to @netanyahu
ומתי יהיה את הרמזור, או שאתה כבר יודע איפה יהיה האדום ומי גר באדום ומי יאיים עליך. זה יהיה הכי אירוני שהחרדים הם אלה שיעיפו אותך.
1
Replying to @netanyahu
לא סומכים עליך לא מאמינים בך נכשלת תעזוב אותנו
1