אנחנו בשעת חירום לאומי. כולנו צריכים להתגייס יחד כדי לנצח את הקורונה. עדכון חשוב ממני אליכם:

Sep 26, 2020 · 5:54 PM UTC

957
376
75
2,617
0
Replying to @netanyahu
"אני צופה שעוד מדינות יגיעו בעקבותינו", חביבי זה לא הסכם נורמליזציה, זה צעד שבא אחרי כשלונות, ורוב המדינות מספיק חכמות כדי לא להגיע למצב הזה.
Replying to @netanyahu
אפס במנהיגות - תתפטר נכשלת!
Replying to @netanyahu
אנחנו בשעת חירום לאומי. תתפטר
Replying to @netanyahu
כל העולם מחכה לחיסון שלך, קודם כל הוא תמיד יהיה חייב בהודו
Replying to @netanyahu
במקום להודות בטעויות שלך אתה רק זורק את האשמה לכל עבר. ברור שיש פה גם אשמה של הציבור אבל האצבע המאשימה היא עליך ועל הממשלה בראשותך, תחזיר את המפתחות ולך לפנסיה בכבוד!
Replying to @netanyahu
באולפנים המלווים היו ברבש, בליצר ואחרים שנתנו דווקא תחזיות מחמירות. פרופ׳ לס לא ליווה את השידורים, הופיע מעט פעמים ותמיד עומת ומוסגר כקוריוז. לומר אמת ולקחת אחריות זאת גם אופציה. כפי שאתה יודע לקחת אחריות על ההצלחות, קח אחריות גם שפחות מצליח.
1
Replying to @netanyahu
שתה מים, את לחוץ בן אדם
1
Replying to @netanyahu
נשאלת השאלה למה יש לך זמן לביים סרטונים...?
Replying to @netanyahu
אבא אתה פה הבוס תנהל אם לא מצליח קום תארוז