אנחנו בשעת חירום לאומי. כולנו צריכים להתגייס יחד כדי לנצח את הקורונה. עדכון חשוב ממני אליכם:

Sep 26, 2020 · 5:54 PM UTC

957
376
75
2,618
0
Replying to @netanyahu
רק לפזר את הממשלה הזאת יעזור, בגל הראשון לבד הצלחת להוריד את החולים בקצב הטוב ביותר בעולם. עכשיו רק מפריעים לך, כמו כל הפרעה גם את זו חייבים להעיף.
12
Replying to @netanyahu
מה שתרם לפרימת המשמעת הציבורית זה ההתנהלות הבזיונית שלך! אתה חושב שהעם עד כדי כך טיפש? שלא נראה את העדר המנהיגות שלך? את העדר הדוגמה האישית שזה הבסיס למנהיגות? את אי לקיחת האחריות? את הפוליטיזציה של המשבר וניצולו למטרותיך האישיות? את הניהול הכושל והמזגזג? נכשלת, הביתה!
43
Replying to @netanyahu
גנב דעת!!! שקרן!!! במקום להכין תוכנית לגל השני אמרת לנו לעשות חיים והתפנית לעסוק במשפט שלך!!! בהטבות מס שלך!!! וכשאתה רואה שהחולים עולים ממאה ליום לשלוש מאות לאלף לאלפיים אתה עדיין לא מתעורר, לא לוקח החלטה, לא מקים מערך חקירות אפידמיולוגי, לא עושה כלום! לא לוקח אחריות! נכשלת!!!
9
1
28
Replying to @netanyahu
כתב אישום על שוחד מירמה והפרת אמונים! מושחת. שקרן.
10
Replying to @netanyahu
מה עם עדכון על פאקר? ספר לנו מה עשית איתו ובבית שלו? מה הבן שלך עשה איתו ובבתים שלו? אנחנו דורשים תשובות
24
Replying to @netanyahu
שבוע טוב כבוד ראש הממשלה,אסור לשימוע לתישקורת ולחברי כנסת בזוים ,שקוראים לאזרחים למד,לו להישמע להם,וכל זאת למען בריאותי נו,אנא הישמעו להוראות,גמר חתימה טובה,וצום קל,לכל עם ישראל.
3
1
Replying to @netanyahu
אתה לא מסוגל בלי להאשים אחרים על הדרך. אתה אשם בשקרים, בפילוג, בפוליטיקה קטנה. אין בך אמון. לך הביתה. אתה לא ראש הממשלה שלי
11
Replying to @netanyahu
אני לא רופא, לכן מה שאני כותב תיקחו בערבון מוגבל. תתיעצו עם רופא ידיד. ממה שלמדתי ממחקרים ורופאים, מי שיש לו תסמינים, צריך מייד להתחיל לקחת את הדברים הבאים: * וויטמין С * וויטמין D * קוורצטין quercetin או EGCG * אבץ
2
1
4