מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.
600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.
160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

170
109
11
991
Replying to @netanyahu
Shabbat Shalom, Sir. May GOD bless Israel 🙏🙏
Replying to @netanyahu
תתפטר ונסתדר. שקרן
Replying to @netanyahu
מושחת הביתה. נכשלת.
Replying to @netanyahu
תשחרר אותנו מהשטויות והקשקושים שלך. המטרה היחידה שלך היא להציל את עצמך, אבל זה לא יעזור לך נתראה כולנו בבלפור הערב ומתי שצריך כי נאשם בשלושה כתבי אישום חמורים לא יכלו להיות ראש הממשלה שלנו. בסוף תגיע למעשיהו וזה לא איום זאת הבטחה!
Replying to @netanyahu
They are such a tiny miny minority in Israel and they don't care ... Shabbat Shalom Mr. Prime Minister, our Bibi
1
Replying to @netanyahu
היום הגיע אלי ניתוח מעניין ביחס למצב הכלכלי שאנו חיים כיום. קל מאוד להבין ומבחינתי רהוט מאוד: "תיאוריה כלכלית מסקרנת שהוכרזה בארצות הברית. הבחור נקרא מארק פאבר. הוא אנליסט השקעות ואיש עסקים. כאשר הממשלה שוקלת לפתוח בפרויקט שיסייע לכלכלה האמריקאית, כתב מארק פבר בעלון. ))) המשך
1
Replying to @netanyahu
Shabbat Shalom Support #BIAFRA right to freedom
1
Replying to @netanyahu
פתאום אנחנו עם אחד? התבלבלת. אנחנו חייזרים שמתעבים אותך!!!!!
1
Replying to @netanyahu
טובי המומחים אומרים שאין צורך בסגר ופגיעתו רבה מתועלתו. רק בנימין נתניהו חושב שהוא יודע יותר טוב מכולם. אחיי הימניים, הוא עושה את באישורכם ותמיכתם. בלעדכם הוא אפס ולכן זאת אחריותכם ואשמתכם לא פחות משלו. תתעוררו.