מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.
600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
Replying to @netanyahu
אתה מטורף וחולה
Replying to @netanyahu
כל הארץ כשלים, הרבה לפני ההפגנות. למה שיהיה לנו אמון?
1
Replying to @netanyahu
למה לא עשו סגר ב 2013?
Replying to @netanyahu
כמובן - סגר היא הדרך האחת והיחידה למנוע חולי ומות ממגפות דרכי נשימה שאין להן חיסון. השמאל העוין והבור אוהב כסף יותר מחיים, ומקשקש על חקירות אפידמיולוגיות וקטיעות שרשרות הדבקה שהם מרתקים מחקרית אך לא יעילים במניעת חולי ומות.חייבים להתפטר מהשמאל - בחירות ברגע שיתאפשר!!
Replying to @netanyahu
אנחנו איתך כתיבה וחתימה טובה🌹
Replying to @netanyahu
מטרתך היחידה היא לחלץ את עצמיך מהמשפט. לא מאמינה לך לכלום. תתפטר!!! לך הביתה, נסלח לך
Replying to @netanyahu
אתה ליצמן ודרעי (שלושה ראשי מפלגות המואשמים בפלילים) הפעלתם רכבת אווירית חשאית של אלפי חרדים חולי קורונה ממוקד ההתפרצות בניו יורק לישראל כדי להשאר בשלטון ולעכב את ההליכים הפליליים נגדכם. פעלת בניגוד ל"תוכנית הערכות מערכת הבריאות לשפעת פנדמית 2007" כדי לשרוד פוליטית ומשפטית.
Replying to @netanyahu
על מה שאתה עוללת ועדיין מעולל לעם הזה אין מחילה. אתה יכול לצום גם שבועיים... עדיין מכאן ישירות לג'הנום...
1