מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.
600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
Replying to @netanyahu
נוכל עובד על עם שלך
Replying to @netanyahu
זבל אדם צא דיבוק צא
Replying to @netanyahu
מעניין האם הבן היקיר שלך יאיר יציית להוראות הסגר???
Replying to @netanyahu
מטרתך היחידה היא למנוע את כניסתך לכלא והחזרת חובך לחברה אותה הרסת. פגעת בבטחון המדינה עבור בצע כסף. אתה נוכל בינלאומי. עליך לשבת בכלא עד יום מותך.
Replying to @netanyahu
מה זה כולם בנייך? מה אתה הקיסר? המלך של ישראל? הלו, אתה פוליטיקאי נבחר ציבור
Replying to @netanyahu
מטרתך היחידה היא למנוע את כניסתך לכלא. שכח מזה. אתה תשב בכלא עד יום מותך, וגם זה לא יחזיר את חובך לחברה שניסת לחסל.
Replying to @netanyahu
למה שניתם החוק של אנשים שבאמת במצוקה שנפלו בסמים ויש להם משפחה באמת צריך לדאוג לאנשים שנפלו לא בכוונה ורצון וקשה לחיות כי החוק ששנו הרסו בתים מכל המדינה שלא יכולים לחיות במצב אחר השינוי חבל כב` הנשיא
Replying to @netanyahu
מטרתך היחידה היא לחמוק ממשפט
Replying to @netanyahu
מטרתך היחידה, זה לא להגיע למעמד המשפיל. הקראת גזר הדין!!! ״ושתשרף המדינה....״