מצב החרום מחייב אותנו לקבל החלטות קשות אבל הכרחיות. זה לא קל, לא בישראל ולא במדינות באירופה שגם בהן המחלה צוברת תאוצה אדירה. אבל אני משרת אתכם כראש ממשלת ישראל בשביל הימים הקשים ובשביל החלטות קשות.
600
285
17
2,280
מטרתי היחידה היא לשמור על חיי אדם, על חיי המתפללים שאומרים ביום כיפור "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך", ועל חיי כל אזרחי ישראל, תומכים ומתנגדים כאחד. כולם בניי, כולם יקרים לי, ועל חיי כולם אני רוצה לשמור. סגר איננו עונש – הוא הצלה. אני קורא לכולם לשמור על הכללים.

Sep 25, 2020 · 2:28 PM UTC

160
107
9
966
אנחנו עם אחד, הקורונה לא מבדילה בינינו, ולכן רק ביחד ננצח את הקורונה. שבת שלום.
170
109
11
991
Replying to @netanyahu
כדאי שתפנים שאתה כבר בשלב הטיעונים לעונש. אין לך עו"ד. המניות והצוללות יטביעו אותך באמצע אוקטובר. מנדלבליט יהפוך לעד מדינה כדי למנוע את מאסרו. עד כה שכנעת אותנו להכפיל את מספר שנות המאסר שיהיה עליך לרצות בכלא. 8000 נדבקים ועשרות מתים ליום? השתגעת לגמרי. הפחד אכל לך את המוח.
Replying to @netanyahu
לידיעתך במצרים יש הפגנות המוניות של האלים המוסלמים נגד הדיקטטור א-סיסי כבר 4-5 ימים. יש סכנה שהצוללות שלך יעברו לידי הגרועים שבאוייבנו. בוגד.
Replying to @netanyahu
אתה שקרן שקרן שקרן, שחרר את המדינה כבר, מה אתה מנסה לעשות? לך לך לך
Replying to @netanyahu
סגר הוא לא עונש עם עושים אותו בחוכמה מה עם משכורות החזקה ארנונה מי משלם המדינה משלמת יש מתווה כספי.אתה תביא לי את הכסף...
Replying to @netanyahu
כמה שקרים , דבר לא יטהר את פלגנותך, שקריך לשותפיך כחול לבן( עדיין אין תקציב), דרדרת לשפל את עבודת הממשלה, הרס הממלכתיות והמשפט הם נר לרגליך. בקיצור: אתה גורם מהרס, ואין בך כל תועלת : תתפטר!!
Replying to @netanyahu
ולברוח מהכלא
Replying to @netanyahu
לא אמין על גבול הפתט,סורי...
Replying to @netanyahu
נעשה ונשמע
Replying to @netanyahu
חרטה
Replying to @netanyahu
ראיתי את הבנים שלך. לא תודה. אני אישאר עם ההורים שלי.